RSS

Welcome and other stuff.

Confidence Quotes

Hei there ^^ Criss, 13, Galati.
Nu cred ca ma voi apuca acum sa fac o biografie completa, insa voi spune cateva lucruri despre mine care au sanse sa fie interesante.
Deeeeeci, cum am facut blogul asta? Cu plictiseala mortala si cu pasiunea mea veche de creat bloguri (am cam 20 pana acum, doar 2 realizate. ei bine, poate asta ar fi al treilea). Aici veti gasi pareri de-ale mele, ceea ce mai scriu eu cand ma aflu in momentul "Eminescu" (aflati voi mai tarziu despre asta) si ceea ce imi place, pe scurt. E ca o lume a mea secreta, cu unicorni, zane magice si curcubee :))
Da, back to business. Deci, probabil veti gasi pe blog cateva povestiri scrise de mine, putina melancolie pe hartie si imagini editate :-?
HmHm. Cred ca e logic, insa urmaresc multe filme si muultttteee seriale (: si nu regret nimic.
Ok, mi-e ca va plictisesc. Deja cred ca am zis prea multe :))

Oricum, daca imi urmariti blogul, va spun doar ca nu am chef sa primesc comentarii cu critici, decat la literatura.
Sincer, chiar nu imi pasa daca nu va place -- nu va mai uitati.

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu